    From: akala <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: laptop
    Date: Wed, 6 Dec 2006 19:53:52 +0100

    Dnia Tue, 5 Dec 2006 11:46:37 +0000 (UTC), toja napisał(a):

    > jakis czas temu pisalam podobny watek, teraz sytuacja sie zmianila bo i
    > producent odmowil naprawyi chce podjac dalsze kroki. Co do
    > usterki juz wyjasniam, to sa kolorowe paski ( nie z abardzo znam sie na
    > informatyce :-). One sie ciagna od gory do dolu monitora ,po prawej
    > stronie.Sladów ingerencji z zewnatrz wygiec zarysowan nie stwierdzono, wrecz
    > stan laptopa byl uznany za bardzo dobry pod tym wzgledem ( bo naprawde
    > niczym nie potrzasalam ,uderzalam). Pwnie mam nikle szanse na wygrana, ale
    > nie stac mnie zeby placic 1400 zl za nowa matryce (na tyle wycenili), wiec
> [...]

    Skoro to są kolorowe paski to wcale nie musi być uszkodzona matryca ,takie
    paski często powstają gdy jest uszkodzona karta graficzna - a to całkiem co
    innego ,bo najczęściej "pada" po złym podłączeniu urządzenia zewnętrznego
    lub po prostu jest zwykłym "szajsem" i się psuje w czasie użytkowania. A
    laptop ma najczęściej kartę zintegrowaną z płytą główną co jest
    jednoznaczne z koniecznością wymiany płyty głównej. laptop powinien być
    rozebrany bo inaczej dokładnie nie da się wyjaśnić przyczyny uszkodzenia.
    Walcz dalej.
    akala