  • Data: 2013-05-05 00:56:19
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-04 23:38, z pisze:
    > W dniu 2013-05-04 01:09, animka pisze:
    > Dzięki Gierkowi mam mieszkanie, bo dużo
    >>

    > No NIEEEE!!!
    > Gierek i jego banda to prazło polskiego ZŁA!!!
    > Trzeba sobie jasno powiedzieć że to przez nich nadal żyje nam się dużo
    > gorzej niż zachodowi. To przez nich musimy gonić i końca gonitwy nie
    > widać!!! To przez nich naród taki zdemoralizowany...
    > To całe solidarnościowe barachło ma też swoje zasługi ale trzeba znać
    > miarę i kolejność "zasług"

    > PS. Fakt. Miller coraz bardziej dziadowski zwłaszcza na wiecach
    > pierwszomajowych :-)

    Dług Gierka już dawno spłacony, za to rośnie cały czas dług Tuska i
    Rostkowskiego i dlatego tak się chcą obłowić zawartością
    najbiedniejszych ludzi w kraju. Bo przecież sobie i żadnemu bogatemu to
    nie zabiorą.
    Teraz ma bardzo podrożeć prąd. Ja na maj mam do zaplacenia ok. 200 zł, a
    co będzie dalej to wolę nie myśleć, bo mi głowa zacznie pękać.

    --
    animka