  • Data: 2013-05-02 22:07:23
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-02 18:09, Andrzej Lawa pisze:

    > Problemem jest, kiedy naruszenie procedury powoduje NIEWIARYGODNOŚĆ
    > dowodów. Np. czy oskarżona babrałaby się w rzekome łapówki, gdyby ten
    > żigolak jej nie uwiódł? Już tego nie sprawdzisz.

    Czy to ma być powód żeby potencjalnego mordercy który lata z siekierą i
    grozi wszystkim dookoła nie "tykać" bo jeszcze przecież nic złego nie
    zrobił i się nie dowiemy czy jest mordercą? :-)
    Wiem inny przypadek ale zasada którą uparcie stosujesz ta sama.
    Już pomijam fakt że chodzi o urzędnika państwowego a nie zwykłego
    obywatela. Wiem... nie odróżniasz bo tak Ci pasuje do teorii.

    Ty na prawdę tych scenogramów rozmów nie zrozumiałeś albo nie chcesz
    zrozumieć. W sumie to nie wiem co gorsze. :-)
    PO drugie nie przyjmujesz do wiadomości ustaleń organów które CBA
    sprawdzały. "Fiu bzdziu nie wiem o co chodzi"
    Gdyby nie było takich argumentów (tego sprawdzania) to moglibyśmy sobie
    w ten sposób dyskutować do usranej...
    To jest jednak inny przypadek. Służby do tego powołane zrobiły swoje i
    nie dopatrzyły się nieprawidłowości. Zauważ w końcu ten fakt!!!

    A najgorsze jest to że tylko jeden (i aż jeden) z wielu funkcjonariuszy
    badających działania CBA przy okazji rozpatrywania oczywistej winy pani
    k... :-) wyrzucił do kosza wszystkie dowody i wyraził kuriozalne zdanie
    o winie moralnej pani k...
    To że nie zrobił odwrotnie: skazał panią k... a w komentarzu miał
    zastrzeżenia co do CBA (może nawet jakiś wniosek dyscyplinarny) to jest
    delikatnie mówiąc wyrażenie swoich POglądów POlitycznych.

    Dziwię się że takie manipulowanie dowodami i naginanie wyroków nie budzi
    Twojego sprzeciwu.
    Chcesz żeby w Twojej pewnej, przyszłej, niedoszłej :-) wygranej sprawie
    z dowodami, popartymi wnioskami prokuratury i sądów nagle ktoś odwrócił
    kota ogonem a Ty nic nie możesz i w dodatku jeszcze płacisz
    odszkodowanie za straty moralne?
    Chcesz żyć w takim "państwie prawa" ?