  • Data: 2013-05-04 01:09:25
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-03 22:40, z pisze:

    > Ech... Jako że merytorycznie betonu nie da rady skruszyć to pozostało
    > już tylko śmiać się albo płakać.
    > Na razie zaczynam od śmiania. Już to całe "skazanie" k... robi furorę u
    > kabareciarzy. Będzie kolejny hicior.
    > Ale cóż. Trzeba iść z duchem czasu i przekuwać największe głupoty w
    > sukcesy jedynie słusznej...
    > Z każdym dniem czuję się bliżej do gierkowskiej propagandy sukcesu i o
    > zgrozo do tamtejszych metod "stosowania" prawa.

    Za komuny lano sobie w gardła więcej alkoholu niz teraz. W dzisiejszych
    czasach piją piwo mało co się nim nie podlawią. Im więcej tym lepiej.
    Nawet oficjalnie pod sklepem spożywczym (policja się miga, żeby nie
    podpaść). Więcej jest chyba kobiet alkoholiczek niż mężczyzn. Taka jedna
    sąsiadka podobno nie wypije dziennie piw mniej niż 10.Jej mąż pijak się
    na nią skarżył :D Czyli obydwoje tacy sami.
    Za Gierka było wesoło, ludzie byli uśmiechnięci, bawili się, nie mieli
    takich kłopotów jakie ludzie teraz mają.
    W restauracji kiedyś wznosili toasty za Gierka, za Gierka. Mnie to się
    śmiać chciało jak patrzylam na tych ludzi, ale może oni mieli rację,
    może Gierek na to zasługiwał. Dzięki Gierkowi mam mieszkanie, bo dużo
    "osiedli" nabudował. No i były miejsca, gdzie mozna było się kulturalnie
    zabawić. Dostawało się w pracy bilety do teatru, na kabarety, do
    filharmonii itp. Teraz to nam nic nie dają tylko zabieraja np. abonament
    i teraz TVP liczy jak dużo im pieniędzy wyżebranych, a raczej haraczu od
    emerytów wpłynęło. Dziadostwo na dziadostwie.

    --
    animka