  • Data: 2004-04-05 13:13:01
    Temat: Re: kupno mieszkania - watpliwosci prawne
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jt napisał(a) Mon, 5 Apr 2004 12:53:56 +0000 (UTC) na pl.soc.prawo:

    > ps. a poza tym masz racje - najlepiej kupić za pożyczone od rodziców, a jak
    > przyjdzie us (raczej nie przyjdzie) to powiedzieć - mam bo odkładałem od 10
    > lat z kieszonkowego...

    O z tym czy nie przyjdzie to nei był bym tego taki pewny, ostatnio coś
    słyszałem że zakup czegoś za sumę wyższą niż 10000 zł wiąże się z
    koneicznością spowiedzi w US skąd się miało na to pieniądze:)

    > I placa podwojna takse notarialna....

    Jeśli miało by wyjść taniej to czemu nie, jeśli rodzice by podarowali mu
    mieszkanie to w tym momecie znika problem podatku.
    Wszytko zalezy ile rodzice mają mu zamiar podarować na zakup tego
    mieszkania.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |