  • Data: 2007-03-14 09:00:32
    Temat: Re: kto mi pomoze
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>
    napisał w wiadomości news:psp.1173858439@news.chmurka.net...

    > Porownac dochody z miesiecy poprzednich z miesiacem, o ktory sie sadzisz?
    > Troche statystyki i zyskasz wiecej.

    nic to nie da, jeden miesiac moze byc gorszy od drugiego(aqrat marzec jest
    najlepszy bo byl dzien kobiet i spory zarobek). jak udowodnic ze klient z
    usa chcial zamowic kwiaty, ale nie zrealizowalem zamowienia bo w tym czasie
    musialem jechac do miasta oddalonego o 100km i pol dnia mnie nie ma w
    miejscu prowadzenia dzialalnosci.

    Adam