  • Data: 2007-09-15 14:40:51
    Temat: Re: kto ma prawo otwoerzyc moja piwnice?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    MMK wrote:

    > Zasady udostępniania piwnic pod prace remontowe też ustala ustawa i
    > regulamin wspólnoty nie może tego zmienić ?

    A skąd wiesz że jest jakiś regulamin wspólnoty i że zawiera zasady
    udostępniania piwnic?

    Zakładasz że 100 osób się umówiło "zakładając i wstępując do wspólnoty" i że
    99 ma jakąś "umowę którą z nim zawarli". A to nieprawda, nikt się nie
    umawiał i nikt nie wstępował do wspólnoty, wspólnota powstała sama z
    siebie.

    p. m.