  • Data: 2007-09-16 19:04:52
    Temat: Re: kto ma prawo otworzyc moja piwnice?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    " 666" <j...@w...eu> writes:
    > Są zalania w toku, itp/itd.
    > Uważasz, że w przypadku pekniecia rury mozna wejść do cudzego lokalu?
    > No nie kpij sobie.
    > Możesz co najwyżej zakręcić pion lub budynek i tyle.
    > JaC

    To jest kwestia zdrowego rozsądku oraz stosunku warości chronionej do
    wartości naruszanej.

    Jeśli odcięcie wody zapewni że nie powstaną znacząco większe szkody to
    masz całkowitą rację. Jeśli na suficie niżej jest "planka", wodę w
    pionie odcięto ale są bardzo racjonalne powody do przypuszeń że tam stoi
    "10 cm wody" które to co już innego.

    Teraz rozmawiamy o sytuacjach "nadzwyczajnych". Myślenie że da się
    zwięźle opisać wszystkie możliwe sytuacje "nadzwyczajne" jest *chore*.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Wszyscy Bogowie byli nieśmiertelni!