  • Data: 2007-09-16 18:20:06
    Temat: Re: kto ma prawo otworzyc moja piwnice?
    Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Nie może leguramin, bo jesli piwnica jest pomieszczeniem przynaleznym do lokalu,
    chroni ją prawo karne, tak jak
    mieszkanie (mir domowy).
    Wspólnota może wystapić do sądu z pozwem o udostepnienie lokalu, pozew może wykonać
    komornik, komornik może zwrócićsię
    do policji o asystę.
    I tyle.

    Każde inne wejście skutkuje wnisokiem o ściganie przestepstwa - włamania.
    Inna sprawa co zrobi złamas prokurator.....
    JaC

    -----

    > Zasady udostępniania piwnic pod prace remontowe też ustala ustawa i regulamin
    wspólnoty nie może tego zmienić ?