  • Data: 2021-05-07 01:13:18
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2021 o 23:22, J.F. pisze:

    > Jakby prokurator zglosil to odpowiednim kanalem, to pewnie tak.
    > A jak jednak pismo trafilo do ambasady z poleceniem "wezwac na
    > przesluchanie" ?

    Mało to prawdopodobne, albowiem narusza suwerenność królestwa.

    > Bo samego faktu wezwania i zadawania pytan chyba nie podwazasz?
    > Czy i to sobie zmyslili ?

    Nie każde zadanie pytania jest przesłuchaniem. Nie każda prośba o
    przybycie jest wezwaniem.

    > I wtedy "przesluchanie w ambasadzie" jest wlasciwe ?

    Szczerze, to musiałbym szukać. Na pewno w postępowaniu cywilnym niektóre
    czynności mogą być przed przedstawicielstwem dyplomatycznym realizowane
    z taką samą skutecznością, jak przed odpowiednim polskim urzędem.

    --
    Robert Tomasik