eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? › Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
  • Data: 2013-05-21 09:38:52
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elo

    m napisał(a) :

    > Gratuluję. Też tak mam. Nie zmienia to faktu, że kiedy kupiłem sobie
    > smartfon, to zanim opanowałem technikę wyłączania internetu - zżarło mi
    > cały limit który miałem na prepaidzie (40zł w ciągu ok. godziny). A
    > jakbym nie miał prepaidu - pewnie bym się zorientował po kilkuset
    > złotych nabitych.
    >
    > Jeżeli ja, świadomy tego że tam może być internet i obyty ogólnie z
    > komputerami, nie uchroniłem się od tego - to jak ma to zrobić np. mój
    > rodzic? Albo moja żona? System działa tak, że ludzie na poziomie, nie
> [...]

    To działa też wtedy, kiedy systemowo ustawisz pytanie o łączenie z
    Internetem, jeśli będzie potrzebny. Ale niektóre programy i tak się
    łączą, bez zgody i wiedzy użytkownika. Trzeba wejść w każdy program,
    by wyłączyć jego opcje.
    Masz rację - to jest układ na wyciągnięcie jak największej kasy od
    technicznych analfabetów. Skoro i obeznani z technologią muszą
    poświęcić sporo czasu, by wyłączyć niechciane opcje.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3