eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? › Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Date: Mon, 20 May 2013 12:31:32 +0200

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:kncq4p$ai$1@node1.news.atman.pl...
    > Gdzie z tym się udać?
    > Aneks do umowy - ustalona opłata miesięczna 29,90
    > Po około 10 miesiącach rachunek skoczył do 290 zł przy tej samej liczbie
    > rozmów czyli jak by nie było w miesiąc licznik nabił tyle ile za 10
    > miesięcy
    > telefon do Polkomtelu i tu niespodzianka
    > "Zrywał pan plombę na opakowaniu telefonu jak przywieźli panu rok temu
    > telefon?
    > To tam było napisane, że ten telfon może dla aktualizacji oprogramowania
    > łączyc się z internetem bez pana wiedzy po stawkach wg taryfy"

    Odpowiem Ci równoległą historią: z okazji ostatniej wymiany tel.,
    moja mama też dostała nowoczesne urządzenie, które oczywiście
    miało włączoną funkcję ściągania z internetu jakichś bezużytecznych
    wiadomości, co powiększało rachunek o ok. 10 zł.

    Ponieważ sam szczerze nienawidzę tych aparacików i zawsze
    odmawiam pomocy, gdy rodzina/znajomi mają z nimi problemy
    - poradziłem mamie, aby udała się do sklepu, w którym ową rzecz
    otrzymała. W sumie odwiedziła ten sklep (Orange) 3 razy, gdyż
    zbiorowy wysiłek konsylium pracowników aż dwukrotnie okazywał
    sie nadaremny :) Ale na szczęście, za 3 razem się udało, poza tym
    mama złożyła reklamację, na którą przyszła odpowiedź, że co
    prawda bla bla, ale w drodze wyjątku i dla dobrych relacji
    z klientem - uznają reklamację.

    Morał: reklamuj!