    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Date: Sun, 25 Jul 2010 16:03:33 +0200

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Niech taki jeden z drugim, co uważa, że "to nie ma znaczenia"
    > podjedzie na stację benzynową i każe sobie "nakapać" cały bak :)

    A pozostali niech każą sobie nakapać oleju do głowy.
    Rozumiałbym gdyby ta róznica była o kilkadziesiąt czy choćby
    kilkanaście procent. Ale ona była taka mikroskopijna, że nikt
    jej nie zauwazył.

    Gdybym był wyznawcą spiskowych teorii to musiałbym przyjąć,
    że to zostało ukartowane przez pisowców jako hak na wypadek
    niepomyślnego wyniku głosowania. Normalna i niewtajemniczona
    osoba nie mogła tego zauważyć, po prostu postawiła krzyżyk
    temu komu chciała i po wszystkim. A osoba z kręgu spiskowców
    po ogłoszeniu wyników podniosła rwetes i myśli że ma powód
    do podważenia wyników.