  • Data: 2010-07-25 14:11:47
    Temat: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Jedno drugiego nie wyklucza. Jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i
    > racjonalnych przesłanek wyszło mi, że obydwaj kandydaci są
    > równorzędni,
    > to sobie wybiorę na podstawie nieracjonalnych przesłanek, np. wg
    > długości nazwiska, koloru oczu czy impulsu w momencie głosowania.

    Daj Boże żebyśmy kiedyś mieli tak dobrych polityków żeby wybór był
    między jednym ideałem a drugim ideałem. Jednak tym razem mieliśmy
    kandydatów różnych jak ogień i woda i elektorat równie mocno
    podzielony.

    > Nie może jednak oddawać dowolnie głosu, a tylko na przedstawione w
    > wyborach opcje. Klasyczny przykład oklepany jak stara szkapa:
    >
    > Referendum: Czy przestałeś już bić swoją żonę?
    > [ ] TAK
    > [ ] NIE

    Wyborca ma więcej niż dwie opcje bo może oddać głos nieważny
    lub w ogóle nie wziąć udziału w głosowaniu.