  • Data: 2007-09-07 07:50:37
    Temat: Re: kradzież sygnału telewizji kablowej
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...taki "twór" o jakim
    >
    > I jak to stwierdzisz nie majac zgloszenia o problemach?

    Ale zgłoszenie będziesz miał, bo delikwent psuje nie tylko sobie, ale np.
    całej klatce :-).

    > By wykonac instalacjie kablowa na 100% idealna trzeba by to zrobic w
    > warunkach laboratoryjnych i toi raczej niemozliwe, bo materialy nie beda
    > "idealne".

    Nie mówię o instalacji idealnej, ale o prawidłowo wykonanej. A to, uwierz,
    nie jest mi obce :-). Przy dużej ilości sąsiadujących ze sobą w paśmie
    kanałów prawie każdy brak dopasowania falowego powoduje od razu pogorszenie
    odbioru w części instalacji za wyjściem danego wzmacniacza, czyli z reguły
    na całym budynku.

    > W sytuacji polozenia kablowki na osiedlu, czy to w blokach czy domkach
    > jednorodzinnych - po drodze jest dziesiatki miejsc ktore moga dodatkowo
    > tlumic sygnal,

    Oczywiście że tak, ale tłumienia "planowe" uwzględnia się licząc instalację.
    Natomiast wszelkie "nieplanowane" pogarszają już parametry sieci.
    Ale dajmy już na wstrzymanie, w końcu to NTG.