  • Data: 2003-05-28 18:12:26
    Temat: Re: kradzież komputerów
    Od: "Michał Chrustek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytając wszystkie Wasze wypowiedzi nasunęło mi się pytanie.
    Weźmy na przykład że kupuję komputer z naklejką z WinXP - na fakturze pisze
    tylko tyle:
    ZESTAW KOMPUTEROWY : cena
    WINDOWS XP OEM : cena

    Jeśli dobrze interpretuję wszystkie wypowiedzi, to odpowiedź na moje pytanie
    nasuwa się samo, ale chciałbym, żeby ktoś potwierdził mój tok myślenia lub
    go zanegował:
    1. Czy skoro nie ma wymienionych komponentów, to mogę je sobie wymieniać do
    woli (upgrade hardware'owy), a obudowa z naklejką nadal zachowuje ważność
    (wymieniam wszystko w środku w tej samej obudowie)?? (moja domniemana
    odpowiedź - TAK, dalej zachowuje ważność).
    - komputer złożony za zamówienie, a sprzedawca, zeby sobie ułatwić sprawę
    na fakturze wypisuje tylko pozycję ZESTAW KOMPUTEROWY.
    - Naklejka gwarancyjna nie jest naklejona w taki sposób, aby uniemożliwić
    dostęp do "bebchów" komputera

    Co do pytania, to nie mam na myśli stricto samej "obudowy z naklejką" -
    chodzi mi o to, czy muszę udowadniać, że to właśnie TE KONKRETNE ELEMENTY
    zestawu zostały kupione w dokładnie takim zestawie.

    2. Czy może pytanie z punktu pierwszego wogóle nie powinno zostać
    postawione, ponieważ na fakturze z tak zakupionym oprogramowaniem MUSZĄ BYĆ
    wymienione komponenty które zawiera zestaw komputerowy??

    Pozdrawiam.
    Michał Chrustek