  • Data: 2006-04-08 07:43:24
    Temat: Re: kradziez hasla dostepu do internetu-help!!
    Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:dqle32ls1o1r1eakb78gfvuuij9ivc62gi@4ax.com...
    >O ile zrozumiałem autorkę wątku to operator wie, jaki komputer fizycznie
    > się podłączał.
    > Kwestią pozostaje to, że może to być sieć, w której abonament jest
    > przypisany do konkretnego konta z hasłem, a nie do fizycznego komputera
    > - danego konta można korzystać z różnych komputerów.
    > Zakładając, że operator dopuszcza jeden komputer podłączony w tym samym
    > czasie do danego konta, to ów gówniarz musiał robić to np.
    > przedpołudniami (i wtedy mógł ciągnąć więcej, bo mniej użytkowników i
    > więcej przydziela się łącza).
> [...]

    Download na sieci spadał poniżej 0,5Mb/s jedynie przy złej
    pogodzie(wiatr,deszcz). Przy takiej prędkości, nie problem naciągać tyle
    danych.Wystarczy, że kolejki w P2P się rozbujają...
    Rozmawiałam troszkę z operatorem w tej sprawie. Wiem, że sąsiad ciągnął
    praktycznie non-stop, z praktycznie 100% wykorzystaniem wszystkich nocy.
    Mało tego. System operatora najwidoczniej pozwala na logowanie sie dwoch
    tych samych kont (i więcej) w jednym czasie z różnych miejsc fizycznych
    (modemów). W przeciwnym wypadku wcześniej zauważylibyśmy w domu jakieś
    problemy z dostępem (np. drugi brat siedzi czasem na gg do 4ej rano).

    W dalszym ciągu nie wiem, czy muszę płacić tak ogromny rachunek? Nawet jeśli
    te pieniądze są do odzyskania, to mrożenie takiej sumy jest dla mnie
    przerażające. Czy dogadanie się z operatorem na mniejsze pieniądze nie
    umniejszy wielkości sprawy?
    W sumie po przeczytaniu regulaminu świadczenia usług, nie znalazłam ani
    jednego zapisu w stylu "podstawą naliczania ruchu jest login i hasło
    dostępowe do sieci". Jest jedynie "operator nie ponosi odpowiedzialności za
    ujawnienie loginu i hasła osobom trzecim".

    pozdrawiam!