  • Data: 2007-04-19 03:13:44
    Temat: Re: kradzież forum
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.04.2007 tomek wilicki <t...@w...pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski wrote:
    > Widzisz, jak mówiłem, w tym wypadku trzeba użyć zdrowego rozsądku.

    Czasami dobrze tez go użyć w szerszym znaczeniu i np pomyśleć sobie, że
    może to ja czegoś nie rozumiem. Wtedy wiesz, taki patronizujący ton
    wypowiedzi zabrzmi nawet Tobie dość głupio. Trochę skromności panie
    adminie.

    > Znowu przykład, hym, jakby minister pewnego prymitywnego państwa

    Oba Twoje przykłady sprowadzają się do tego, że nie moze być producentem
    bo nie jest producentem skoro tylko pomagał.

    > Możesz co prawda upierać się, że nie zostało to uwzględnione w zapisie
    > ustawy - że dotyczy ona tylko producentów, czyli ludzie nadzorujących
    > powstawanie i szafujących je (proces powstawania) własnym nazwiskiem, ale
    > jest to po prostu tak oczywiste, że nie warto o tym wspominać. Tak samo,

    Uchwyciłeś się sobie znanego słówka producent i dokonujesz projekcji jego
    podwórkowego znaczenia na ustawę o której istnieniu dowiedziałeś się co
    prawda jakieś 24h temu, ale nie przeszkadza Ci to w byciu ekspertem jej
    interpretacji :)
    Powiem Ci tyle - zwyczajnie mówimy o 2ch różnych rzeczach, ale jako, że
    nie mam ani jakiejś specjalnej misji dydaktycznej ani też chorych zapędów
    ambicjonalnych, to pozwól, że wymianę zdań między nami w tym momencie
    zakończę.

    --
    Marcin