  • Data: 2017-01-02 20:58:13
    Temat: Re: kradziez dowodu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-02 o 17:24, J.F. pisze:

    > Urzad jednakowoz dopuscil do utraty dokumentow, nie powiadomil ani
    > zainteresowanych osob, ani wlasciwych instytucji ... choc slowo
    > "wlasciwych" moze tu byc problematyczne.

    > Cos w tym jest, ale z drugiej strony - przychodzi osoba z prawdziwymi
    > dokumentami, to co jeszcze bank powinien ?

    Rzetelnie sprawdzić czy pokazany dokument należy do osoby pokazującej.
    Bo na razie wiemy że to jest pięta achillesowa.

    Ale z drugiej strony gdzieś na początku grudnia pracownik banku
    zwrócił mi uwagę że w styczniu kończy się ważność mojego dowodu
    i powinienem wyrobić nowy bo na nieważny nie wypłacą.
    Czyli może to nie do końca wina banku a ich przedstawicieli w sklepach
    czy małych punktów gdzie dają kredyty.