  • Data: 2017-01-03 00:30:36
    Temat: Re: kradziez dowodu
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-01 o 17:16, cef pisze:

    > Niestety to nie awaria. Kilka godzin po zajściu
    > byłem przesłuchiwany w tej sprawie i pytałem
    > specjalnie o możliwości ustalania takich danych przez dyżurnego
    > komisariatu.
    > Być może w sprawach ważniejszej wagi ktoś ma dostęp
    > do bazy wszystkiego i jak na amerykańskich filmach w trzy sekundy
    > prześwietla czyjeś dossier od kołyski, ale w przypadku napaści
    > na obywatela, zaboru mienia, to nie działa z definicji.

    Ciekawe.

    Tak gdzieś ok. 1997, może rok później byłem kilka dni w Krakowie. Spałem
    w jakimś słabszym, 3-gwiazdkowym hotelu. Akurat była odwilż, moje autko
    stało na ulicy przed hotelem (miejsca parkingowe hotelu). A że była
    odwilż, to co jakiś czas jakieś koło "opadało" nieco w dół. Jak słabo
    opadało, to alarm tylko "zaszczekał". Ale kilka razy ponoć zawył na
    pełne 30 sekund.
    Wieczorem przyszedł do mnie pan z obsługi hotelu przepraszając, że
    przeszkadza z prośbą o przeparkowanie pojazdu do ich wewnętrznego
    służbowego garażu, bo alarm się wzbudza.
    Wcześniej policja ustaliła moje dane od ręki na prośbę hotelu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam