  • Data: 2017-01-02 17:31:09
    Temat: Re: kradziez dowodu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5866f4d3$0$653$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Wydaje mi się, że problem wynika z pewnego konfliktu interesów. Celem
    >pracownika w sklepie jest sprzedaż towaru. Jemu jest obojętne, czy
    >klient kredyt spłaci. jemu zależy na tym, by bank (albo inna
    >instytucja)
    >za towar zapłacili. Z czasem i pracownikom banku przestało zależeć,
    >bo
    >mają tzw. targety, czyli jakiś mądraliński z centrali wymyśla, ze
    >mają
    >sprzedać kredytów za tyle i tyle. Ostatecznie zatem wszyscy robią
    >wszystko, by niby wszystko się zgadzało. Podpowiadają, jak obejść
> [...]

    To tez, ale z drugiej strony - ludzie sie zmieniaja, a 10 letnie
    dowody to dopiero od 10 lat.

    My mezczyzni moze problemu nie czujemy, ale przeciez mozemy brode czy
    wasy zapuscic zgolic.
    A baby to wyglad zmieniaja teraz czesciej.

    To jak ten bank czy inna firma ma ustalic tozsamosc ?

    Wydaje sie, ze rejestr utraconych dokumentow to jest takie absolutne
    minimum w dobie internetu.

    J.