  • Data: 2007-12-01 16:29:17
    Temat: Re: kradziez
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    William napisał(a):

    > Hmm, ja znam taką sytuację z bardzo bliskiego źródła - koleżanka w
    > akademiku. Dowód skradziony w pociągu - wzięto TV na raty. Na szczęście
    > zgłosiła kradzież zaraz po wyjściu z pociągu. Kredytu spłacać nie
    > musiała, ale pokazywać zaświadczenie o kradzieży dowodu kilkadziesiąt
    > razy i dzwonić po policję gdy łazili do niej "windykatorzy" też parę razy.

    Przede wszystkim sprawdza się podpis na umowie. Jeśli pochodzi od tej
    osoby, od której powinien, to umowa jest ważna, choćby osoba ta machała
    zaświadczeniem o kradzieży dowodu. I na odwrót: brak zaświadczenia jest
    nieważny, jeśli wykaże się, że podpis na umowie nie pochodzi od tego, od
    kogo powinien.

    Czyli: zaświadczenie o kradzieży dowodu w niczym nie ułatwia sprawy,
    bowiem dowodem zawarcia umowy jest podpis, a nie dowód.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz