  • 1. Data: 2007-11-30 21:43:52
    Temat: kradziez
    Od: "Pawel Mierzejewski" <p...@o...pl>

    Mam pytanie. W styczniu 2007 roku ukradziono mi dowod osobisty. Tego samego
    dnia zglosilem kradziesz na policji oraz w urzedzie miejskim. Dostalem na to
    jakis swistek, ale zona sprzatajac nasze biuro musiala go wyrzucic. Pytanie
    jest takie, czy zglaszajac ten fakt w tych instytucjach wystarczajaco
    zabezpieczylem sie na wypadek gdyby ktos chcial posluzyc sie moim dowodem? i
    czy brak poswiadczenia jest duzym problemem? W urzedach chyba odnotowuja
    takie zgloszenia we wlasnej dokumentacji tak samo na policji.

    Prosze o odpowiedz.
    Pawel.

  • 2. Data: 2007-11-30 21:58:31
    Temat: Re: kradziez
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Pawel Mierzejewski pisze:

> [...]
    > chcial posluzyc sie moim dowodem? i czy brak poswiadczenia jest duzym
    > problemem? W urzedach chyba odnotowuja takie zgloszenia we wlasnej

    Teoretycznie tak, zwłaszcza, że wydany masz nowy dowód i można
    odtworzyć papierek, który "stwierdza dlaczego nowy dowód się
    wyrabia".

    BTW - czy postarałeś się o wpis w MIG-DZ ?

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 3. Data: 2007-11-30 22:05:18
    Od: "Pawel Mierzejewski" <p...@o...pl>

    wpis do czego?
    zglosilem kradziez na policji oraz w Urzedzie Miejskim
    czy mam zglosic gdzies jeszcze?
    na policji powiedzili ze to wystarczy

    6008

  • 4. Data: 2007-11-30 22:14:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Pawel Mierzejewski pisze:

    > na policji powiedzili ze to wystarczy

    Starczy, to bodaj uwiąd
    jest.http://www.google.pl/search?hl=pl&q=MIG-DZ&btnG
    =Szukaj+w+Google&lr=

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 5. Data: 2007-11-30 22:15:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Grrr ...

  • 6. Data: 2007-11-30 22:27:26
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=MIG-DZ&btnG=Szuk
    aj+w+Google&lr=

    Ja to pamietam, ze wpis do tej bazy kosztował 250 zł .... ale moze
    pracowałem wtedy w jakimś dziadowskim banku ...

    Poza tym wielokrotnie robiłem import tej bazy do "systemu" i często
    wychodziło kilka/kilkanascie sztuk rekordów w niezgodnym formacie i
    odrzucanym przez "system". :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 7. Data: 2007-11-30 22:31:55
    Od: "Pawel Mierzejewski" <p...@o...pl>

    Ja mam konto w Inteligo. To jest jedno wspolne konto z zona, czy w tym
    przypadku powinienem zglosic to na jakiejs infolinii? Fakt kradziezy DO.
    Rozumiem juz co to za system ale gdzie dokonuje sie powiadomienia?
    Przepraszam ze zawracam glowe.

  • 8. Data: 2007-11-30 22:38:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Pawel Mierzejewski pisze:
> [...]
    > przypadku powinienem zglosic to na jakiejs infolinii? Fakt kradziezy DO.
    > Rozumiem juz co to za system ale gdzie dokonuje sie powiadomienia?

    W dowolnym banku ... W interesie banku leży dokonanie zastrzeżenia.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 9. Data: 2007-11-30 22:45:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    KsZZysiek pisze:
    aj+w+Google&lr=
    > Ja to pamietam, ze wpis do tej bazy kosztował 250 zł .... ale moze
    > pracowałem wtedy w jakimś dziadowskim banku ...

    Należy pamiętać, że taki jeden wpis, za który ktoś se śpiewa 250
    zeta, może go uchronić przed udupieniem paru tysięcy, które
    przejdą automatem przez kartę scoringową.
    Z tego co się orientuję, wszyscy ochoczo za free dopisują aktualnie.

    > Poza tym wielokrotnie robiłem import tej bazy do "systemu" i często
    > wychodziło kilka/kilkanascie sztuk rekordów w niezgodnym formacie i
    > odrzucanym przez "system". :)

    Wot żiwot.
    Tera standard jest jeden :)

    SSNNNNNNN
    lub
    SSSNNNNNN

    bez spacji i hula to miło i skutecznie imho.
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 10. Data: 2007-11-30 22:49:47
    Od: "Pawel Mierzejewski" <p...@o...pl>

    Czyli ide do banku i mowie ze chcialbym zastrzec dowod osobisty w tym
    systemie poniewaz zostal mi skradziony. Normalnie przy okienku?