  • Data: 2005-10-17 11:24:36
    Temat: Re: kradzierze w hipermarketach
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wierzbicki napisał(a):
    > Jasne. A jak dowodzą, że facet to ukradł?
    1) Monitoring
    2) Zeznania pracownikow ochrony pracujacych "incognito" na terenie sklepu
    Dodatkowo obciazajacy moze byc fakt jesli przy kliencie zostanie
    znaleziony towar ktory mozna kupic w danym sklepie (ja np zeby nie bylo
    zadnych niejasnosci, to albo zostawiam ew zakupy w biurze obslugi
    klienta albo tez podchodze do ochroniarza i mi "plombuje" reklamowke z
    zakupami)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl