  • Data: 2004-11-03 10:47:36
    Temat: Re: kradzierz emerytury
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 3 Nov 2004 11:11:52 +0100, JanuszM naskrobał(a):

    > pisze w sprawie 81 letniej kobiety ktora zostala okradziona przez wlasna
    > corke.
    > mianowicie corka, zakupila sobie sprzet gosp. dom. o wartosci powyzej 2000zl
    > w systemie ratalnym,
    > uzywajac dowodu osobistego swojej matki, wpisujac jednak swoj adres do
    > korespondencji...

    Tak się nie da.

    > w chwili obecnej czesc emerytury potraca komornik (laczna kwota to calosc
    > kwoty sprzetu + koszty komornicze i sadowe)
    > fakty (o ktorych tu nie wspomnialem) przemawiaja przeciw corce poszkodowanej
    > dodam ze oboje z mezem pracuja, jednak w zaden sposob nie chca splacac
    > swojego "dlugu"

    najprawdopodobniej sfałszowano dowód osobisty.

    > jednak moje pytanie jest:
    > jak sie do tego zabrac? dodam ze osoba ta nie ma oczywiscie pieniedzy aby
    > wynajac specjaliste...
    > czy istnieja jakiegos rodzaju instytucje zajmujace sie pomoca w takich
    > przypadkach?

    prokurator zajmie się gratis.

    > interesuje mnie przede wszystkim uzyskanie samego wyroku w tej sprawie.
    > rozumiem ze jest to przestepstwo tyczace sie kodeksu karnego?

    na to wygląda.

    > z gory dzieki za jakiekolwiek konstruktywne odpowiedzi.

    1, Zawiadomienie o popełniu przestępstwa do prokuratury rejonowej
    2. Powództwo przeciwegzekucyjne do wyroku cywilnego z załączonym
    zawiadomieniem o wszczęciu postepowania otrzymanym z prokuratory wraz z
    wnioskiem o zabezpieczenie powództwa.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org