  • Data: 2010-12-11 18:55:16
    Temat: Re: kosciol - zaklocanie ciszy nocnej
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ie03lc$e71$1@news.onet.pl...

    > Pudło! Przez wiele lat mieszkałem w rynku, blisko ratusza który na wieży
    > miał zegar z takim gongiem. Praktycznie "nie słyszałem" tych dźwięków,
    > tak do nich przywykłem.

    Dlatego napisałem - punkt widzenia zależy od poziomu_słyszalnych_decybeli.
    Jeśli nie słyszysz tych gongów, bo przywykłeś, to siłą rzeczy Ci nie
    przeszkadzają. Zaczęłyby Ci przeszkadzać, gdybyś je mimo wszystko
    faktycznie słyszał. Przyzwyczajenie to kwestia pośrednia - nie do
    wszystkiego da się przyzwyczaić, nie zawsze w krótkim czasie, nie każdy
    potrafi. Mnie kilka dobrych lat zajęło przyzwyczajenie się do hałasów ulicy
    w centrum miasta. Teraz, po przeprowadzce muszę się z kolei przyzwyczajać
    do dzwoniącej w uszach ... ciszy ;-)

    > Tak więc swoje gwarancje możesz... wiesz co ;)

    Pożyjemy, zobaczymy :)

    K.