  • Data: 2010-09-01 09:33:00
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:Pine.WNT.4.64.1008302117070.2948@quad...

    > Semantycznie, to daje (sprzedaje) pracę wcale nie ten kto płaci,
    > tylko ten kto bierze wypłatę, więc poprzednie sformułowanie
    > wcale nie jest takie błędne, błąd leży pośrodku :| (w określeniu
    > "praco*dawca*")

    Pozwole sie z toba nie zgodzic.
    Tak by bylo w istocie jesli pracodawca placil by za prace 24/h na dobe 7 dni
    w tygodniu a nie za godzniy "bycia" w pracy.
    Poza tym kupic prace to jak kupic niewolnika. Ale w zasadzie nawet niewolnik
    musial miec "serwis" 24h/dobe...
    Pracoawca daje prace pracownikowi by ten przynosil realne dochody pracodawcy
    ktory obiecuje w umowie, ze z pracownikiem sie tym dochodem podzili.
    A nie kupi prace. Pracy sie kupic nie da.
    Kupowanie pracy to slogan liberalow z PO PiS. Dla ktorych wiadomym jest, ze
    pracownik to tylko p[racownik i nic wiecej.
    ps. jak by prace sie kupowalo, to ja pierwszy kupil bym sobia od siebie
    prace:)) i wrzucil to w koszta:)) malo sprzedal bym swoja prace na 10000
    umow:)