    Date: Wed, 20 Jul 2005 20:59:10 +0200
    From: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korespondencja w pracy

    Johnson wrote:

    > Myślę że poprzednik przedstawił bardzo sensowne rozumowanie, które z
    > punktu widzenia pracodawcy miałby bardzo dużą szansę w sądzie pracy w
    > przypadku zastosowania art. 52 kp.

    Może czytaliśmy inny tekst, ale mam wrażenie, że zrobił coś zupełnie
    innego. Nie odniósł się teoretycznie do stanu prawnego, ale do dosyć
    dowolnie wyinterpretowanego stanu faktycznego, wnioskując z góry jaka
    jest treść umowy i regulaminu pracy (dalej podtrzymuję, że jest możliwa
    sytuacja, że pracodawca zgadza się na wykorzystywanie konta firmowego do
    celów prywatnych).

    Ale dla mnie najbardziej rażące jest, że popadł przy tym w niesmaczne
    moralizatorstwo.