  • Data: 2005-07-20 19:07:27
    Temat: Re: korespondencja w pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Szawurski napisał(a):

    > Może czytaliśmy inny tekst, ale mam wrażenie, że zrobił coś zupełnie
    > innego. Nie odniósł się teoretycznie do stanu prawnego, ale do dosyć
    > dowolnie wyinterpretowanego stanu faktycznego, wnioskując z góry jaka
    > jest treść umowy i regulaminu pracy (dalej podtrzymuję, że jest możliwa
    > sytuacja, że pracodawca zgadza się na wykorzystywanie konta firmowego do
    > celów prywatnych).

    Poczynił równie dobre założenia jak twoje (ty zakładasz że coś jest w
    regulaminie).
    A z punktu widzenia zasad doświadczenia życiowego jego założenia są
    nawet lepsze. Sugeruje to choćby wypowiedź autora wątku który pyta się
    czy to zgodne z prawem. Napisał wyraźnie że regulamin tego nie reguluje,
    czego jeszcze można chcieć?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam