  • Data: 2005-07-20 20:15:46
    Temat: Re: korespondencja w pracy
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    troche wyjasnienia

    zarowno w umowie i regulaminie nie ma na ten temat słowa
    jest ogolne pismo o wykorzystywaniu poczty elektronicznej w firmie
    ogolnie ze nie wolno przesylac zalacznikow, film itd...
    i poczta powinna byc wykorzystywana w celach sluzbowych.
    jest rowniez mozliwosc wysyłania i odbierania poczty z zewnątrz.

    ale nie ma procedury/przepisu wewnetrznego mowiacego o tym
    czy pracodawca moze? jak i kiedy czytać/przeglądać twoją poczte.
    Podczas obecności jak i nieobecności pracownika w firmie.

    Dla przykładu zmiana przekierowania poczty danego pracownika (oprog. Lotus)
    na innego to nie stanowi zadnego problem tym bardziej jezeli szef posiada
    takie uprawnienia
    na serwerze i sam moze to zmienic. (bez wiedzy pracownika)
    wiadomo ze pracownicy wymieniaja miedzy soba rowniez inne informacje
    nie tylko sluzbowe... uwagi, opinie itd...

    W firmie kazdy posiada konto imienne i np. na pana Kazia nie przychodza
    oferty handlowe z całej polski, tylko poczta od wybranych klientów
    których on obsługuje.

    I moje pytanie bo chciałbym żeby dobrze mnie zrozumiano
    skoro w firmie nie okreslono procedury postepowania czy taka procedura
    powinna powstac ?
    czy jest gdzies zapis w ustawie gdzie zostało to opisane ?

    szukalem na google ale brak informacji [moze zle szukalem]

    dziekuje za informacje i komentarze