  • Data: 2006-10-16 14:57:39
    Temat: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie [OT]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w wiadomości
    news:jareks-C89A0F.15031016102006@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > Nawet jeśli zachowanie wskazywało, że to bandzior jakiś ze skradzioną
    > odznaką? Znaczy - najpierw daj się zabić, a potem pisz zażalenie?

    Piszesz o jakiś ekstremalnych praypadkach. Tyle, że jak to będzie faktycznie
    badzior, który odważył się udawać policjanta, to naprawdę najlepiej grać głupa,
    że się nie zorientowało. To daje Ci największe szanse przeżycia tej przygody.
    Jak dasz mu do zrozumienia, że wiesz, to najpewniej usunie niewygodnego dla
    niego świadka.

    > Khem. To dotyczyło wywodzenia przez rzekomego poszkodowanego...

    A, no za to trudno winić Policję. W wiezieniach też siedzą samo niewinni. :-)