  • Data: 2006-10-16 13:03:10
    Temat: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie [OT]
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ego8oa$ljh$1@inews.gazeta.pl>,
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    > wiadomości
    i.pl...

    > Już pisałem wiele razy. jeśli policjant czegoś nie zrobił, to się pisze
    > zażalenie, skargę, a nie bije z nim. Bijąc się z nim z góry jesteś na
    > straconej
    > pozycji.

    Nawet jeśli zachowanie wskazywało, że to bandzior jakiś ze skradzioną
    odznaką? Znaczy - najpierw daj się zabić, a potem pisz zażalenie?

    > Uzasadnienie - lepsze lub gorsze - zawsze znajduje się w postanowieniu o
    > przeszukaniu.

    Khem. To dotyczyło wywodzenia przez rzekomego poszkodowanego...

    > No i myślisz, że będą zdzierać tapety? Istnieje wiele metod nieniszczących,
    > by
    > się przekonać, co jest w ścianie bez potrzeby jej burzenia.

    Mam nadzieję nigdy się nie przekonać, czy w mojej okolicy
    funkcjonariusze je znają i stosują :)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.