  • Data: 2004-07-24 12:37:12
    Temat: Re: kontrola - jawna?
    Od: Wombi <t...@...raczej.nie> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol wrote:

    > o jakiej kontroli mówisz drogowej? skarbowej? - nieważne obie się dokonują
    > na podstawie legitymacji :D

    Wiesz, jak stoją za krzakiem, a Ty jedziesz autem, to raczej nikt Ci
    legitymacji nie pokazuje przeprowadzając kontrolę prędkości z którą
    się poruszasz. Czyli - kontrola jest przeprowadzana z pominięciem
    procedury obowiązującej w innych przypadkach :-) Jesteś kontrolowany
    nie wiedząc o tym.
    W szczególnych przypadkach są przeprowadzane takie kontrole (bez
    powiadamiania kontrolowanego) - np. podsłuch telefoniczny czy też
    kontrola korespondencji, ale jest to obwarowane uzyskaniem
    odpowiednich zezwoleń.
    Wiem, że sprawa kontroli radarowych jest regulowana przepisami, ale
    czy one nie są sprzeczne z aktami wyższego rzędu? Jeśli tak, to takie
    zachowanie "radarowców" jest niezbyt legalne :-)))

    --
    Pozdrowienia.
    Wombi.