  • Data: 2006-03-23 12:09:26
    Temat: Re: kontrola
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula) szukaj wiadomości tego autora

    <Dick> napisał(a):
    > To chyba nie jest normalne rozwiazanie, jak każdy obwywatel widząc
    > sąsiada, kolegę, bądź brata, który sprzeda coś na allegro, pojedzie taksówką
    > bez licznika, czy nawet udostępni swój internet poleci do urzędu na skargę ?
    > To ustawy powinny regulować zycie w taki sposób, zeby ludzie wychodzili
    > z szarej strefy, chociażby ostatnia możliwość związana z płaceniem ZUS-u
    > na poziomie 250 PLN dla osoby zakładającej firmę.

    Autor wspomniał o firmie. Nie interesuje mnie co robi Kowalski w zaciszu
    swojego domu. Ale jeśli prowadzisz firmę, uczciwie odprowadzasz ZUS,
    wystawiasz faktury, paragony, a pod Twoim bokiem działa firma robiąca to
    samo tylko na lewo, to nie trafia Cię szlag? Przecież każdy by chętnie
    zagospodarował pieniądze, które teraz oddaje państwu.

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/