  • Data: 2005-02-25 18:17:19
    Temat: Re: koniec pracy... i co dalej ?
    Od: "ewa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze ja dorzucę swoje pięć groszy. Jeśli masz miesięczne wypowiedzenie,
    to nie kończy się ono dzisiaj - 25tego, ale w takim przypadku wypowiedzenie
    kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. A może jeszcze warto raz
    sprawdzić kiedy była zawarta pierwsza umowa o pracę u tego pracodawcy, bo
    jeśli będzie łącznie powyżj 3 lat zatrudnienia (jeśli nie ma przerw pomiędzy
    umowami) - to masz trzymiesięczny okres wypowiedzenia (zawsze to kasa za
    jeszcze dwa miesiące)
    Ewa

    Ps.
    również życzę powodzenia w poszukiwaniu pracy (mam nadzieję, że ją
    znajdziesz jeszcze zanim"pośredniak" przyzna Ci zasiłek) !