  • Data: 2005-02-25 21:30:10
    Temat: Re: koniec pracy... i co dalej ?
    Od: "Magdalena Beeszczyńska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jeśli o mnie chodzi to poradziłabym zarejestrowac się natychmiast w urzędzie
    pracy, nie wiem czy należy CI się zasiłek skoro to była umowa zlecenie a nie
    umowa o pracę. Umowa zlecenie to umowa cywilno prawna jest inaczej
    rozpatrywana niż umowa o pracę. Ja na Twoim miejscu po otrzymaniu świadectwa
    pracy założyłabym sprawę w Sądzie Pracy o uznanie mi umowy zlecenie jako
    umowy o pracę, ponieważ świadczyłeś usługę pracy niezależnie od tego jak
    nazywała się Twoja umowa. W tym momencie mógłbyś się starać o wypłacenie
    pieniedzy za zaległe urlopy które należałyby Ci się, + odsetki ustawowe.
    Najlepiej złoś się do prawnika do Inspekcji pracy czy dałoby się tak zrobić.
    W Sądzie Pracy nie płacisz za sprawę i gdyby udało się coś skorzystać to
    czemu nie!!! Powodzenia.
    P.S> Też jestem na wypowiedzeniu i rozglądam sie za pracą.