eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokonflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie › Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane
    mieszkanie
    Date: Mon, 06 Jul 2009 23:46:36 +0200

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uprzejmie Ci komunikuję, że Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, to
    > urząd, zajmujący się nadzorem przestrzegania prawa budowlanego. Nie ma nic
    > wspólnego z administracją osiedla czy gminą. Nie sądziłem, że istnieje
    > możliwość takiej pomyłki :-)

    No ale ktoś do jasnej ciasnej powinien chyba skontrolować tych cwaniaków i
    oszustów z administracji, nie uważasz?
    Jakim prawem oni sobie zrobili państwo w państwie i nikogo do sprawdzenia
    swoich kombinacji nie dopuszczą?

    > Wyłącz prąd u siebie i popatrz, czy czasem licznik sie nie kręci. Jka
    > zamówiłeś sobie taką usługę, to się nie dziwię, że kazali zapłacić :-)

    Oczywiście nie zamówiłam, bo trochę mi było szkoda pieniędzy, a wiadomo,
    że pewnie na uczciwą osobę też bym nie trafiła w tym przypadku.
    A swiatło było i raptem trach!...i nie ma. Tylko w moim mieszkaniu.
    Guziczek był w skrzynce obok mieszkania dozorcy.
    A przedtem cały dzień ktoś 2 piętra niżej wiertarką coś wiercił. Ciekawa
    jestem czy na swój koszt za prąd, czy dozorca mu nie udostępnił darmowego
    dla niego prądu.

    --
    animka