eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokonflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie › Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie
  • Data: 2009-07-09 05:35:58
    Temat: Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik ni au koto ha itsumo tanosii

    > Za naruszenie miru domowego? To raczej nie prawdopodobne. Ale kilka
    > spraw o przekroczenie uprawnień było.

    I jakie wyroki?

    > Aha. Oczywiście znasz podstawę prawną z której wynika, ze policjant w
    > celu dokonania przeszukania musi mieć nakaz. Jesli tak, to podrzuć z
    > łaski swojej, bom ciekaw.

    A masz jakąś podstawę że mam *obowiązek* wpuścić policję do mojego
    mieszkania? SM też muszę wpuścić?

    > Ze zwykłym policjantem też. Czasem się udaje z niezwykłymi, ale to już
    > raczej kwestia niewłaściwej rekrutacji, a nie przepisów prawa.

    Zapytam kumpla, ex-policjanta.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.