eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokonflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie › Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie
  • Data: 2009-07-06 06:38:31
    Temat: Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik ni au koto ha itsumo tanosii

    > Zakąłdajac, że piszesz o SPA

    Ja znam nazwę SPAT- specjalny pododdział anty terrorystyczny. Powszechnie
    zwani AT.

    - pododdziałach antyterrorystycznych, to
    > przeważnie nakaz prokuratorski jest. Jak go nie ma, to i tak jest to
    > akcja w ramach postępwoania karnego, a nie próba wylegitymowania
    > siezących w mieszkaniu.

    No właśnie o tym mówię.

    > No właśnie.

    Przecie to logiczne że AT wzywa się do poważnych przestępstw, a nie klienta
    zalegającego 100 zł mandatu.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.