    From: Art <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komusze prawo własności
    Date: Sat, 07 Mar 2009 12:28:54 +0100
    Sender: 6...@i...uznam.net.pl

    Tomek Głowacki pisze:
> [...]
    gruntu_nie_ma_przeksztalcen.html

    > No dobra, a co jeśli spółdzielnia tak zrobiła? :) (na biurku obok mnie
    > leży pachnący świeżością akt notarialny właśnie takiego mieszkania w
    > bloku, który stoi na gruncie o nieuregulowanym stanie prawnym)
    >
    > Odbiorą?

    Nie powinni :-)
    Przecież albo już masz, albo za jakiś czas nabędziesz prawo do gruntu
    przez zasiedzenie :-)
    Chodzi mi o stwierdzenie jakie prawo do pobierania opłat od lokatorów ma
    spółdzielnia
    skoro Sąd Najwyższy stwierdził, że nie jest ona właścicielem gruntów i
    budynków? :-)