  • Data: 2012-10-05 08:55:44
    Temat: Re: komupter frmowy a własne konto
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Konto oczywiście możesz mieć (dlaczego nie?), ale programów do użytku
    > niekomercyjnego raczej nie, ponieważ ich licencje z reguły odnoszą się do
    > komputerów jako całości a nie do kont indywidualnych w ramach danego
    > komputera. A komp jest firmowy.

    A mnie się wydaje, że licencje na ogół dotyczą sposobu *wykorzystania*
    programu, a nie tego, czyj jest dysk, na którym go zainstalowano.

    Wątkotwórca moim zdaniem może mieć na służbowym komputerze np IrfanView,
    może go na służbowym komputerze używać do obróbki swoich zdjęć z
    wakacji, ale materiałów firmowych - już nie.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.