    From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Date: Sat, 30 May 2009 23:45:44 +0200
    <gvp441$bjv$1@news01.versatel.de> <4a2024b2$1@news.home.net.pl>
    <gvpdka$tt7$1@news.onet.pl> <4a2061e8$1@news.home.net.pl>
    <gvqksf$c0u$1@news.onet.pl> <4a2113fc$1@news.home.net.pl>
    <gvraq8$197$1@news.onet.pl> <p...@r...org>
    <4...@y...googlegroups.com>
    <4a2167dc$1@news.home.net.pl> <gvs45h$4qd$1@news.onet.pl>

    Dnia 30.05.2009, o godzinie 22.15.36, na pl.soc.prawo, Baloo napisał(a):

    > Posłuchaj :) To wszystko oczywiście da się przepisać z dowodu, wydrukować i
    > włożyć do akt. Ale po co? Łatwiej jest skserować. A teraz Ty mi podaj
    > konkretny powód, dla którego nie chciałbyś dać dowodu do skserowania? :)
    > Czego się obawiasz?

    Tego, że pracodawca chce sprawdzić do czego może się posunąć. Tego, że może
    chce sprawdzić, czy znam swoje prawa. Dla mnie pracownik, który odmówi
    czegoś, czego nie musi byłby lepszy niż ten, który jak baran robi wszystko
    o co go poproszę. Wiedza i jej wykorzystanie (czyli tzw. myślenie) ma
    przyszłość.

    > Jeśli jest to faktycznie potrzebne, to jak najbardziej. Prościej zrobić
    > ksero niż pieprzyć się z przepisywaniem.

    I tak się takie rzeczy wpisuje do systemu przecież.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*