  • Data: 2013-03-18 01:51:48
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał \"SP\" Gil" napisał:

    > No i gdyby:
    >
    > - nie sprzedał

    nie byloby problemu - zadnych pretensji wobec komornika wtedy nie roszcze

    > - nie rozpierdolił

    nie byloby problemu - zadnych pretensji wobec komornika wtedy nie roszcze

    > - nie zgubił

    nie byloby problemu - zadnych pretensji wobec komornika wtedy nie roszcze

    > - etc.

    > Nie, ale informuję w *stosowny sposób i w stosownym czasie*
    > komornika/wierzyciela na zlecenie którego działa wierzyciel, że laptop
    > jest mój. Koniec problemu.

    Znaczy rezygnujesz z 3 miesiecznego wyjazdu do Kenii?

    I pytalem - czy sie cieszysz, ze muszisz wykazac, ze TWOJE jest TWOJE.

    > No tak. Inaczej: wiesz, że twój znajomy elektronik kradnie radia z
    > samochodów. Oddajesz mu swoje radio do naprawy i jesteś oburzony, że

    znaczy hmm.. uwazasz, ze kazdy serwis laptopow jest dluznikiem?

    > prokurator zabezpieczył wszystkie radia w dziupli jako dowody rzeczowe.
    > Idziesz i mówisz, że przecież to jest kurwa twoje, a ten cham nic na to ...

    Inaczej ejst gdy wiesz, inaczej jest gdy nie wiesz..

    > Biedactwo. Bo pojęcie pełnomocnictwa jest ci obce, a już w ogóle
    > sklecenie 2 zdań i włożenie koperty do skrzynki wywołuje nocne polucje i
    > obdukcje ...

    Dalej nie rozumiesz. Widac masz mozg pranika. To w zasadzie nie jest
    zabronione...

    > Zieeeew.

    Ano wlasnie. Zegnam.

    tzw. pląk ;)