  • Data: 2013-03-18 06:42:59
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Obiecywalem sobie ze nie odezwe sie w tym watku ale widac za slabym czlowiekiem
    jestem. ;)

    Po pierwsze. Komornik przychodzac do miejsca zamieszkania dluznika nie jest
    uprawniony do badania co nalezy do dluznika (z tego co jest w dluznika wladaniu). Od
    tego jest sad.
    Po drugie. Komornicy pomimo tego o czym byla mowa wyzej jesli dostana jakis dokument
    potwierdzajacy ze dana rzecz nie nalezy do dluznika to zazwyczaj odstepuja od jej
    zajecia.
    Po trzecie. Kazdy moze mieszkac z dluznikiem ale tez zwykle jest tak ze ten co razem
    mieszka w jakis sposob skorzystal na tym ze dluznik sie zadluzyl. Nie ma wiec tylko
    czystej straty.
    Po czwarte. Gdyby komornik mial brac pod uwage kazde stwierdzenie "to nie moje" to
    nigdy nikt by niczego nie zajal poniewaz tylko dluznik idiota przyznalby sie ze cos
    jest jego.
    Po piate jak juz wiele razy inni tu o tym pisali zajecie przewaznie nie rowna sie
    zabraniu rzeczy (no chyba ze ktos odmowi przyjecia jej pod dozor albo oswiadczy
    komornikowi ze dana rzecz zniknie jak tylko komornik wyjdziezie).