  • Data: 2013-03-18 01:47:39
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał \"SP\" Gil" napisał:

    > Wyceń i w razie sytuacji, że komornik/wierzyciel egzekwujący nie zwolni

    Dalej nie rozumiesz. (znaczy rozumiesz, ale nie przyjmujesz do wiadomosci)

    MOJE! Dlaczego mam sie zajmowac dodatkowo udowadnieniem, ze cos jest
    MOJE. Jesli ktos chce zabrac cos MOJEGO to niech udowodni, ze mu sie
    nalezy.

    JEsli ja mam udowadniac to co wiadomo, ze MOJE jest MOJE - to znaczy, ze
    ktos marnuje moj czas i moje nerwy. Bo moje jest moje nawet bez
    udowadniania tego faktu. Wiec WARA od MOJEGO.