  • Data: 2013-03-17 21:05:37
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Duch Święty ;) Komornicy muszą Cię brać na zajęcia, abyś im przewidywał,
    > do kogo należy zajęta dłużnikowi rzecz :)

    No ale teraz zaslaniasz sie niewidzą.

    Komornik wie, ze zgodnie z prawem, nie moze zajac cudzej rzeczy (nie
    dluznika) bo predzej lub pozniej bedzie musial oddac.

    Niech wie, lub jak nie wie, to placi odszkodowanie.

    JA z kolei wiem, ze nie sika sie z balkonu na głowy przechodniow, choc
    sikanie wlasciwie nie jest zabronione. I jak sikam do WC to nikomu
    krzywda sie nie dzieje.

    > Idea wypłacania odszkodowań przez komornika za zachowanie zgodne z
    > prawem jest dla mnie niezrozumiała.

    Bo nie rozumiesz, ze ja nie chce za zachowanie zgodne z prawem, tylko za
    szkody wynikle z tego zachowania zgodnie z prawem.

    Czas to pieniadz.

    JEsli komornik marnuje czyjs czas, to powinien za to zaplacic.

    Moze placic etatowej wrozce i wtedy uniknie wyplat odszkodowań ;)

    Innymi słowy - daze do tego - skoro ja ponisze szkode, bo musze marnowac
    swoj czas, angazowac sie tylko po to, zeby wykazac, to co jest stanem
    oczywistym dla mnie, ze to jest moja rzecz, to mnie to wkurza :)