  • Data: 2013-03-17 21:14:39
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Dwie nieprawdy:
    >
    > - komornik może zająć cudzą rzecz, jeśli znajduje się we władaniu
    > dłużnika - jest to zgodne z prawem

    i tak zostaje. ja jednak posuluje, ze gdy cos takiego sie zdarzy i ja
    musze udowadniac, ze rzecz jest moja, to nalezy mi sie za to odszkodowanie.

    > - komornik podczas zajęcia nie ma możliwości przeprowadzenia
    > postępowania dowodowego ustalającego faktycznego właściciela rzeczy

    ale to nie moja wina. rzecz jest moja. bez wzgledu co moze a czego nie
    moze komornik. ja musze udowadniac, ze rzecz jest moja, to nalezy mi sie
    za to odszkodowanie.

    > Dlaczego od komornika? RP pozwij.

    pisalem - jak najkrotsza sciezka komoirnik zajmuje, komornik placi, jak
    chce, to regres.

    > Generalnie nikogo nie interesuje twój czas.

    Ano wlasnie.

    A powinien.

    Jesli prawo ma byc dla ludzi, to ma chronic GLOWNIE tych, co nie maja
    nic na sumieniu.