  • Data: 2013-03-17 20:58:28
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Sensownych rozwiązań nie proponujesz. Istotą problemu jest to, że
    > komornik zajmując ruchomości *będące we władaniu dłużnika* nie może (nie
    > jest w stanie i nie ma na to czasu) badać, kto jest faktycznym
    > właścicielem. Inaczej zajęcia ruchomości byłyby fikcją.

    Ale w swojej dzialalnosci istnieje ryzyko zajecia czegos, czego nie
    powinien. Jesli wiec, nawet nieumyslnie, doprowadzi do czyichs problemow
    to nie widze powodu, dlaczego nie mialby byc od tego ubezpieczony i po
    prostu placic z ubezpieczenia.

    I wyjasnij - dlaczego takie rozwiazanie jest bez sensu. Kryje
    wszystkich. ZWLASZCZA prawowitego wlasciciela, ktory to musi podjac
    jakiekolwiek dzialania, zeby udowodnic, iz nie jest wielbladem.

    Czas to pieniadz.

    Zabierajac mu czas (potrzebny na odzyskanie rzeczy) trzeba mu za to
    zaplacic.

    Ubezpieczenie zas pozwala zaplacic nie z wlasnej kieszeni.

    Shit happens.

    Ale jak sie zdarzy, to trza gowienko do kosza wyrzucic a nie zostawic,
    az sie muchy zlecą.