  • Data: 2003-09-19 09:25:19
    Temat: Re: komornik
    Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodziło mi raczej o to, czy gdzieś można zaskarzyć dzialania komornika...
    Bo jeśli chodzi o te alimenty... na razie nie moge zaskarżyć męża, bo mam
    przyznany do końca roku zasiłek wychowawczy... w kwocie 318 zł. Zresztą,
    alimenty przynaje się tylko na rok, a potem trzeba udowodnić, że sytuacja się
    nie poprawiła. A tu ciągle rosną odsetki, za rok będzie jeszcze tego więcej :(
    Z tego co zrozumiałam, to bank będzie o ten kredyt upominał się już do końca
    zycia ( tj. do momentu, kiedy go nie spłacimy) tak?