eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokomorka i nauczycielRe: komorka i nauczyciel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.t
    pinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komorka i nauczyciel
    Date: Tue, 17 Feb 2004 12:59:55 +0000 (UTC)
    Organization: YoYo Kąpanych
    Lines: 27
    Message-ID: <X...@1...7.19.101>
    References: <c0868f$4b8$1@news.onet.pl> <c0a9f1$s08$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...7.19.1> <c0ffjs$lo6$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...7.19.101>
    <c0q140$1f8$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...7.19.101>
    <c0rbol$a73$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc55.ostroleka.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1077022795 4398 217.98.207.55 (17 Feb 2004 12:59:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Feb 2004 12:59:55 +0000 (UTC)
    X-Face: a9t\\FlbV]AOG}6#nq)OG7'f`-!umYwlu]*\"75eNW!JrF9M,O7T!(m)CoYG+:KCftiHu9v]a5QZW
    -8BdJhdufl.(vRFs;gR\\1R~<k<bfUZgC[(7NBLVVTqboLOnJHW6\"S-Ukq0`-!QjrFCR8+GVx$q!
    oJllG-E%%=VNX.C9g<G%%aU~^/uwRow$8t%%isFq9(!G1
    X-Newsreader: SuperNewsReader
    X-Mailer: EnyMailer
    User-Agent: JustAsk X-news
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:194633
    [ ukryj nagłówki ]

    "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> niebacznie popelnil
    news:c0rbol$a73$1@inews.gazeta.pl:

    >> > Nauczyciel, który unika problemów, nie powinien być
    >> > nauczycielem.
    >> Cechą predystynującą do bycia pedagogiem jest umiejętność
    >> stwarzania i pomnażania problemów?!
    > Z niesłychaną łatwością i niemal niepostrzeżenie przeszedłeś od
    > "unikania" do "stwarzania", a nawet "pomnażania" problemów.
    > Schopenhauer się kłania! ;-)
    Nie, on nie żyje.
    Za to w googlach dalej stoi, że pisałem o: "powodowaniu problemów"
    Ot, powrót do mainstreamu, co i RG dostrzega:
    "nie chodzi o omijanie a o prowokowanie problemów"
    Mlodociany "byznes-mann" zamieniajacy na lekcji lawke w kantor
    juz jest problemem. Po co tworzyc nowe z komorka?

    BTW Szczytem zlosliwej skutecznosci byloby przejecie komorki,
    na czas trwania lekcji do depozytu - dla bezpieczenstwa i wspominanej
    przez Ciebie "skurecznosci" dydaktycznej, i dyskretne kilkukrotne
    bledne wprowadzenie pin1 a nawet unlock_code czy jak tam sie nazywa
    sekwencja zdejmujaca simlocka - oczywiscie w celu wylaczenia tej
    muzyczki co w lekcji przeszkadza.

    --
    pozdro
    poreba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1